beantwoord

Automatische incasso Reizen op Rekening werkt niet. Hoe wel?

  • 5 September 2023
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik reis op rekening en ontvang op 28 aug een mail van de NS dat het bedrag van treinreizen AUTOMATISCH wordt afgeschreven. Net zoals vorige maand bij aanschaf van Reizen op Rekening. Er is daarna niets afgeschreven en ontvang nu een dreigmail dat ik mijn factuur wel moet betalen... HANDMATIG dus. Hoe kan ik er voor zorgen dat er gewoon weer AUTOMATISCH wordt geïncasseerd?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 5 September 2023, 10:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Had je genoeg saldo op jouw rekening rond de afschrijfdatum?

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen E Vermeer!

Iedere maand wordt de automatische incasso één keer uitgevoerd. Wanneer deze niet is gelukt, ontvang je een e-mail met daarin ook vaak de reden dat het niet gelukt is en alsnog een betaalverzoek om de kosten zelf over te maken. Je kunt deze kosten nu handmatig overmaken en voor de volgende maand zal er in eerste instantie gewoon weer een automatische incasso plaatsvinden.

Reageer