automatische stop abbo

  • 7 February 2024
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Goedemiddag, 

 

mijn abbo is opeens stop gezet waardoor ik niet meer opnieuw een abonnement kan afsluiten en hierdoor niet kan reizen. Ik vind dit erg vervelend en vooral omdat ik elke maand veel geld aan jullie betaal. Graag wil ik dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld zodat ik morgen weer kan reizen. 
 

alvast bedankt voor jullie moeite, 

 

mvg

lotte lucas 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Goedemiddag, 

 

mijn abbo is opeens stop gezet waardoor ik niet meer opnieuw een abonnement kan afsluiten en hierdoor niet kan reizen. Ik vind dit erg vervelend en vooral omdat ik elke maand veel geld aan jullie betaal. Graag wil ik dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld zodat ik morgen weer kan reizen. 
 

alvast bedankt voor jullie moeite, 

 

mvg

lotte lucas 

Abonnementen worden niet zo maar stop gezet. Vaak komt dit door betalingsachterstanden. Overigens kunnen we hier niet bij jouw gegevens daarvoor zul je toch echt met de klantenservice contact op moeten nemen.

 

https://www.ns.nl/klantenservice 

Reputatie 7
Badge +3

Als jouw abonnement stopgezet is en je geen nieuw abonnement kunt afsluiten heb je een factuur niet betaald en is deze bij een incassobureau terecht gekomen.

Zodra de factuur betaald is, kun je een nieuw abonnement afsluiten. Tot die tijd zul je helaas tegen vol tarief moeten reizen.

Reputatie 7
Badge +1

Als jouw abonnement stopgezet is en je geen nieuw abonnement kunt afsluiten heb je een factuur niet betaald en is deze bij een incassobureau terecht gekomen.

Zodra de factuur betaald is, kun je een nieuw abonnement afsluiten. Tot die tijd zul je helaas tegen vol tarief moeten reizen.

Er gaat momenteel van alles mis bij NS dus ik vind dit wel weer een beetje bot gesteld. Ja de kans dat het met betalingsachterstand te maken heeft is vrij groot, maar de kans dat NS weer eens geblunderd heeft is zeker ook aanwezig.

Reputatie 7
Badge +3

Het zou ook nog kunnen dat niet zozeer het abonnement is stopgezet, maar dat de OV-chipkaart is verlopen, zonder dat NS voor verlenging heeft gezorgd.

Als dit het geval is: zie https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/ov-chipkaart-verlopen.html

Heb je geen bericht van ons gekregen en verloopt je pas binnenkort?
Door een technische fout heeft een grote groep klanten de afgelopen maanden niet op tijd bericht gekregen over het verlopen van hun OV-chipkaart. Zorg dat je een vervangende nieuwe OV-chipkaart bestelt. Dan worden actieve abonnementen en reisproducten direct op je kaart gezet. De aanschafkosten van € 7,50 krijg je van ons terug. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.

Reageer