Skip to main content

Als ik mijn openstaande incasso betaald heb van ns flex

Kan ik dan wel een nieuw abonnement nemen van ns flex? 

Hallo Amandaaaaaa en welkom bij de NS Community!

Als alle betalingen door ons zijn ontvangen er er dus geen achterstand (meer) is, kun je een nieuw abonnement aanvragen. De status van je facturen is te achterhalen via Mijn NS of via de klantenservice. Vergeet niet in- en uit te checken na de betaling. Pas daarna is het mogelijk om weer een NS Flex abonnement aan te schaffen.


Ik wil een gratis ov-fietsabonnement maar kan 0.01 euro niet betalen want heb geen Nederlandse rekening. Ik heb wel persoonlijke ov-kaart. Ik woon in België. Wat moet ik doen zodat ik morgen toch een ov-fiets kan huren? 


Hallo Liesvannulandov en welkom bij de NS Community,

 

Je kan via onze klantenservice dan OV-fiets of NS Flex bestellen. Dit kan per direct ingaan. 


Reageer