Skip to main content
Antwoord

Berekend 85 euro

  • October 12, 2023
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Ze betaalden voor een kaart met 40% korting van 5,60 euro per maand, maar gedurende deze tijd maakten ze geen gebruik van het reisticket, het werd van mijn rekening afgeschreven voor 85 euro. WAAROM!? Stort het geld terug op mijn rekening. Mijn kaartnummer is 3528***********.

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Jullia en welkom bij de NS Community,

 

Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Wij kunnen hier niet in je gegevens kijken en je vraag beantwoorden. Daarnaast heb ik het vermoeden dat iemand anders die je kent een abonnement op zijn of haar naam heeft en jouw IBAN heeft opgegeven. Met NS Flex reis je op rekening. We incasseren abonnementskosten vooruit gezamenlijk met de gemaakte reiskosten van de afgelopen maand. Dat is waarschijnlijk nu het geval. Je kan het beste de contracthouder zijn of haar IBAN laten wijzigen zodat de kosten niet meer van jouw IBAN worden geïncasseerd. Mocht dit niet lukken kan je altijd nog het bedrag storneren waarna wij de contracthouder berichten dat wij de kosten niet kunnen incasseren met de mogelijkheid om de betaling online te voldoen.

2 reacties

Slidestops
  • Medewerker Veiligheid en Service NS
  • October 12, 2023

Een abonnement kost geld. Of je er nu wel of geen gebruik van maakt. Je kunt dit abonnement zelf stopzetten. 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2023

Hallo Jullia en welkom bij de NS Community,

 

Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Wij kunnen hier niet in je gegevens kijken en je vraag beantwoorden. Daarnaast heb ik het vermoeden dat iemand anders die je kent een abonnement op zijn of haar naam heeft en jouw IBAN heeft opgegeven. Met NS Flex reis je op rekening. We incasseren abonnementskosten vooruit gezamenlijk met de gemaakte reiskosten van de afgelopen maand. Dat is waarschijnlijk nu het geval. Je kan het beste de contracthouder zijn of haar IBAN laten wijzigen zodat de kosten niet meer van jouw IBAN worden geïncasseerd. Mocht dit niet lukken kan je altijd nog het bedrag storneren waarna wij de contracthouder berichten dat wij de kosten niet kunnen incasseren met de mogelijkheid om de betaling online te voldoen.