Skip to main content
Antwoord

Bericht dat prijzen niet getoond kunnen worden en geen abonnementen kunnen bestellen

  • May 18, 2024
  • 5 reacties
  • 555 Bekeken

Hallo. Ik heb zojuist een nieuwe persoonlijke chipkaart aangeschaft en wil een abonnement afsluiten, maar ik krijg de melding dat de prijzen niet getoond kunnen worden en ik kan niet bestellen, zoals je kunt zien op de bijgevoegde foto's. Ik zou alle hulp op prijs stellen.

 

Beste antwoord door MoDe

Goedemorgen, ik ervaar geen problemen als ik een abonnement zou willen bestellen via de NS website. Je zou een andere browser of ander apparaat kunnen proberen. Lukt het dan nog niet, dan kun je ook bellen met de klantenservice.

5 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 18, 2024

Goedemorgen, ik ervaar geen problemen als ik een abonnement zou willen bestellen via de NS website. Je zou een andere browser of ander apparaat kunnen proberen. Lukt het dan nog niet, dan kun je ook bellen met de klantenservice.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 18, 2024

Het schijnt wel te werken als je niet ingelogd bent.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 20, 2024

Hallo en bedankt voor uw suggesties. De enige manier waarop ik dit probleem kon oplossen was door te bellen met de NS-klantenservice.


  • Intercity
  • May 20, 2024

Hallo en bedankt voor uw suggesties. De enige manier waarop ik dit probleem kon oplossen was door te bellen met de hier NS-klantenservice.

Het werkt voor mij, maar vanaf de desktopversie


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 20, 2024

Het werkt voor mij, maar vanaf de desktopversie

Die verschilt niet van de mobiele website, zoals in de openingspost. Zal dus een tijdelijke storing geweest zijn.