beantwoord

Bestel een gratis ticket of schakel hulp in

  • 7 June 2024
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, mijn naam is Dinar. Ik heb een gratis weekendabonnement. Maar ik ben de kaart kwijt.ik ben de kaart kwijt, maar vandaag moet ik met spoed na 18.30 uur naar Den Bosch. en terug. hoe kan je me helpen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 June 2024, 15:48

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @Dinar,

Oei kaart kwijt en dan ook nog vandaag met spoed willen reizen.

Ik denk dat je het beste even (telefonisch) contact kan op nemen met NS klantenservice. In ieder geval om je kaart te blokkeren, zodat er geen onbevoegden gebruik van kunnen maken. Zij kunnen je vast ook helpen met hoe je dit verder kunt aanpakken, zoals met bijvoorbeeld aanvragen nieuwe kaart en tijdelijk reisrecht.

Als medereizigers kunnen we niet bij elkaars gegevens namelijk.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt een kaartje tegen vol tarief kopen en het geld terugvragen via

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

 

Badge +3

Of je reist op je bankpas, hoef je geen kaartje(s) te kopen. Voor studenten geldt dat je één keer per jaar mag claimen.

Het is mij 2 weken geleden ook overkomen. Mijn Ov chip met flex weekend vrij erop ergens laten liggen.

Was wel gevonden. Los kaartje gekocht. Direct s avonds mijn geld teruggevraagd. Binnen 2 dagen bevestiging per mail en een dag later mijn geld al terug. Complimenten voor de NS voor deze prima service.

Reageer