Skip to main content
Antwoord

bestellen keuzedagen

  • January 19, 2024
  • 4 reacties
  • 518 Bekeken

Ik ben in het bezit van een dal voordelen kaart. Nu wil ik graag keuzedagen (60+) aanschaffen.

Ik zou dan moeten inloggen in mijn NS en klikken op mijn producten. Ik zie nergens mijn producten staan. mijn kaartnummer is 3528053445824549

welke route moet ik bewandelen?

groeten Liesbet Stobbe

Beste antwoord door MoDe

Wanneer je keuzedagen op een kaart met bestaand abonnement wilt zetten kan dat alleen via de klantenservice. Je kunt bellen, chatten, een dm via X of pb via Facebook sturen.

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 19, 2024

Wanneer je keuzedagen op een kaart met bestaand abonnement wilt zetten kan dat alleen via de klantenservice. Je kunt bellen, chatten, een dm via X of pb via Facebook sturen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 19, 2024

Sowieso de klantenservice benaderen, want als je in Mijn NS (met je kaart gekoppeld) je producten niet eens kan zien…


  • Reisadviseur*
  • January 20, 2024

Keuzedagen kun je overigens alleen bestellen bij een Dal Voordeel op saldo, niet bij een Dal Voordeel NS Flex abonnement.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 20, 2024

De optie Mijn Producten in het menu is verdwenen, maar zou je in ieder geval moeten zien in Mijn NS op de Startpagina https://www.ns.nl/mijnns#/dashboard (en tegenwoordig ook zichtbaar in de NS app)