Skip to main content

Ik probeer een abonnement op te zeggen. Ik weet inmiddels dat dat bij NS anders wordt genoemd: Omzetten naar Basis.

Op de website verschijnt: “Er staat nog een product klaar bij de automaat, haal dit eerst op.”

Wat zou dat kunnen zijn?

Dus met de chipkaart naar het station. De automaat zegt dat er geen bestelling klaar staat.

Wie snapt het?

Goedemiddag Feico,

Wanneer je een NS Flex abonnement wijzigt naar NS Flex Basis, hoef je dit niet te bevestigen bij de kaartautomaat. Wanneer je een NS Flex abonnement in zijn geheel beëindigt, dien je wel langs een kaartautomaat te gaan om de beëindiging te bevestigen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klanteNService


Goedemiddag Feico,

Wanneer je een NS Flex abonnement wijzigt naar NS Flex Basis, hoef je dit niet te bevestigen bij de kaartautomaat. Wanneer je een NS Flex abonnement in zijn geheel beëindigt, dien je wel langs een kaartautomaat te gaan om de beëindiging te bevestigen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klanteNService

Ja, ik wilde omzetten naar Basis. Waarom zegt hij dan dat ik eerst nog naar de automaat moet gaan? En waarom zegt de automaat dat er geen bestelling klaar staat?

En die klantenservice, daar kwam ik ook al niet verder mee.

Ik krijg de indruk dat de software van NS nogal brak is.


Dus de website zegt dat je niet kunt wisselen naar Basis omdat er nog een bestelling klaar zou staan? Dan maar via de Klantenservice. Als er in Mijn NS nu gewoon Flex Basis staat is het ook prima.


Reageer