Skip to main content

Hallo iedereen,

Voorheen kon ik in de NS app keurig een huidig overzicht zien van het openstaand bedrag.

Bijvoorbeeld: “€50 openstaand”

Dit was fijn. Hierdoor kon ik in de gaten houden op welk bedrag ik tussentijds zat.

Deze optie is verdwenen. Ik kan het nergens meer terug vinden, ook niet via de website. Dat is jammer want ik heb nu elke keer zeer hoge facturen. Ik zou graag weer controle en grip willen zodat ik mezelf kan voorbereiden op de facturen die er aan komen.

Nu is het elke keer een verassing voor mij welk bedrag ik moet betalen. Voorheen zag ik al aan komen wat ik zou moeten betalen want ik kon het “tracken”

Ik heb de klantenservice gebeld maar ik kreeg helaas iemand aan de lijn die er niks van snapte en deze persoon kon mij ook geen alternatief geven.

Ik hoor het graag.

Groetjes

De kostenteller is uit de App gehaald omdat daar door de komst van Flex behoorlijk wat fouten in zaten. (wisselingen werden niet goed verwerkt in de kostenteller) Ik denk niet dat deze nog terugkomt. Je kan natuurlijk wel je reizen bekijken via MijnNS en zo zelf overzicht houden over de kosten in een maand.

Zie ook dit topic.

Reageer