Betalen factuur | NS Community

Betalen factuur

  • 3 August 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hi Lezer, zojuist gebeld met jullie klantenservice maar die konden mij niet verder helpen. Ik zit met het volgende.

In juli heb ik mijn daluren abonnement opgezegd,  midden juli is er wel een bedrag afgeschreven van mijn rekening. Deze heb ik terug laten boeken, nu staan er twee rekeningen open op mijn NS. Kunnen jullie met mij mee kijken en zie of jullie nog een bedrag van mij ontvangen?

Met vriendelijke groet,

 

Melanie Kerkhof


1 reactie

Badge +3

Deze community is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

U geeft aan al gebeld te hebben en dat u toen niet geholpen kon worden. Dat is vreemd. Ik zou nogmaals bellen en hopen op een medewerker die deskundiger is, of op een andere manier contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen in ieder geval niets voor u doen.

Naast bellen kunt u met NS chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje sturen op Twitter of Facebook.

Reageer