Ik heb twee maanden geleden een NS flex abonnement genomen via de ex-student manier. Hierin werd gemeld dat mijn openstaande bedrag op mn OV-kaart ongeveer 50 euro zou worden opgemaakt en daarna zou ik gaan betalen per factuur. Nu heb ik echter een factuur en is er niks met die 50 euro gedaan.
Antwoord
betalen NS flex met open staand bedrag
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Bij NS Flex wordt het saldo van je kaart verwijderd en na een maand via je factuur verrekend. Als dat niet is gebeurd neem contact op met de Klantenservice. Bellen op een gunstig moment is het snelst, andere kanalen zijn erg druk.
Kijk voor de zekerheid ook even op https://www.ov-chipkaart.nl/kopie-van-saldo-terugvragen/saldochecker.htm, want als het saldo nog op de kaart staat kan je het alleen terughalen bij een servicebalie van een vervoerder (op het station).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.