beantwoord

betalilngsprobemen nieuw NS FLEX abonnement

  • 3 September 2022
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Ik probeer al drie dagen om nieuw abonnement NS FLEX te bestellen en steeds krijg ik de melding “door technisch probleem is het niet mogelijk dit uit te voeren, probeer het later.   met foutmeldingscode um 0007”.

 

Ik wacht al 3 dagen, het wordt nu urgent. Ik ga morgen met de trein reizen en wil dit op basis van 40% korting doen. !!!

icon

Beste antwoord door Tomas NS 3 September 2022, 12:49

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Yvonne, welkom bij onze Community.

Dat klinkt nogal erg storend en gezien het tijdvenster waarin dit nu besteld moet worden begrijp ik de urgentie ook meer dan goed. Het is mij helaas een raadsel wat dit probleem precies veroorzaakt.

Heb je het abonnement al eens geprobeerd te bestellen via een andere browser of op een ander apparaat? 

 

Mocht je al in het bezit zijn van een persoonlijke OV-chipkaart, dan zijn de meeste abonnementen ook te bestellen via de klantenservice. Dat gaat gezien het moment dat je ermee wil gaan reizen wel alleen op voor NS Flex abonnementen.

Reputatie 7
Badge +1

Bedoelt U met nieuw een geheel nieuwe kaart? Dat duurt minstens week aanmaaktijd. Als je al een eigen persoonl chipkaart hebt (dus met foto+naam erop), dan zou het ala minute moeten kunnen en via je eigen mijnNS account-dat moet via site en kan niet via app-er was tot gister weer eens de zoveelste langdurige storing, maar het zou inmiddels verholpen zijn. Tenzij inmiddels weer zoveelste+1 storing is aangevat-bij NS is niks te dol op dat gebied.

Ook nu geldt weer: in feite ontbreekt essentiele info om precies antw te kunnen geven. Maar omdat vele nieuwkomers vaak totaal geen idee hebben van hoe/wat en elke denkbare fout-en nog vele andere-vroeg of laat gemaakt wordt, blijft het speuren.

Als U dus echt al die kaart hebt dan zou het in theorie ook mogelijk moeten zijn door U te vervoegen op de beperkte openingsuren van de weinige nog bezette stations met service het daar te laten doen.

Ik heb een persoonlijke OV chipkaart. Maar nog steeds krijg ik de foutmelding UM0007.

Om gek van te worden.  Al een paar keer de web geschiedenis op laptop verwijderd.

Maar dat helpt niks.

 

Reageer