Betaling | NS Community
beantwoord

Betaling


Ik heb de Dienst NS Flex Weekend Vrij. In maart werd NS het op de factuur toegewezen bedrag normaal in rekening gebracht, de volgende dag, 22-03, werd 28,8 euro in rekening gebracht en een week later, op 29-03, werd 6,15 euro in rekening gebracht. Nu ik mijn rekeningen controleer, realiseer ik me dat. Ik heb geen andere diensten gebruikt dan de trein.

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 May 2022, 13:11

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor de afschrijvingen zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Als u van mening bent dat een afschrijving ten onrechte heeft plaatsgevonden, dan kunt u dat laten corrigeren via de klantenservice.

Tochjo schetst de theorie. Ik heb ook een onjuiste factuur en inmiddels wacht ik meer dan een half uur op een reactie van iemand in de chat. Ik zou bijna naar een debiele chatbot verlangen

Badge +3

Heb je het abonnement gewijzigd naar 1e klas en doordeweekse dalkorting toegevoegd?

Dat zou die €6 (plus centen) kunnen verklaren.

Reageer