beantwoord

betaling

  • 13 March 2024
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Het abonnement moet automatisch in rekening worden gebracht. Er was geen geld om de rekening te betalen. Ik betaalde, stuurde het de volgende dag naar IBAN en vermeldde in de beschrijving alleen de factuurnummers. Een uur later kreeg ik een brief waarin stond dat ik moest betalen, maar bij de beschrijving ervan vermeldde ik facturen, maar deze werden naar de juiste bankrekening gestuurd, ik had een ander factuurnummer moeten vermelden. maar de Ayban bank en het aangegeven bedrijf hebben gelijk. maar ik heb vóór de opzegtermijn betaald en de factuur staat in de beschrijving. De betaling is naar de juiste rekening verzonden, maar het feit staat in de beschrijving, ik heb een betalingsbewijs. Gaat de betaling van mijn abonnement door als ik facturen heb aangegeven die automatisch afgeschreven hadden moeten worden?

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 March 2024, 07:16

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Ik raad u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Die kan zien wat de status van uw betalingen en uw abonnement is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Hello 

Im shante, i’m no longer in the Netherlands since January 21 2024 so I just wanna know how is it that I get an Ns bill if I haven’t been in Amsterdam for quite awhile. and I also stopped my card and I paid everything off, so what is this amount I must pay?

Badge +3

You can find a detailed invoice for every deduction in Mijn NS (the website, not the app; go to Betaaloverzicht/My payments). That will tell you exactly what you are being charged for.

If after looking at the invoice you feel that you have been charged too much, or if you can't find the detailed invoice, then you should contact customer service directly. They can tell you what this deduction is for, and correct an incorrect invoice.

Usually, contacting customer service from abroad is most easily done by chat (click the link Chat with NS on this page) or by sending a message on X (formerly Twitter) or Facebook.

Reageer