beantwoord

Betaling abbonement

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Ik overweeg een abonnement af te sluiten voor mijn woon werk verkeer. Deze kan ik mogelijk declareren bij mijn werkgever. Vraag 1: Kan ik de betaling ook per jaar doen, in plaats van maandelijks? Vraag 2: kan ik deze betaling ook per credit card laten geschieden?

 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 14 March 2024, 14:49

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag McSnarf. Welkom bij de NS Community.

Het is helaas niet mogelijk om af te wijken van maandelijkse betaling. Tevens is het niet mogelijk op per credit card te betalen, omdat het een maandelijkse automatische incasso betreft.

Reputatie 5

Als het goed is kan dal voordeel wel per jaar worden gekocht, maar dan wel op saldo. Dus geld op je ov-chipkaart zetten.

Dat klopt helemaal. Dit abonnement kan je hier aanschaffen.

Goedemorgen,

ik had een vraag mijn werk betaald mijn abonement nou is dit fout gegaan eind vorige maand en is die niet betaald nu gaat me werk vorige maand en deze maand de 26e tegelijk betalen miest alleen van mijn werk gever vragen of dit mogelijk was(dat me ov niet geblokeerd word omdat ik die nodig heb om te reizen)

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Michelangelo en welkom bij de NS Community! 

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat de uiterste betaaldatum voor deze factuur bekeken kan worden.

Reageer