betaling dal flex

  • 13 October 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Goedenavond, ik zou graag iemand willen spreken over mijn abonnement ? Ik heb na mijn diploma een mail gehad dat ik een jaar gratis mocht reizen en nu zie ik ineens een mail binnen komen met dat er over een paar dagen automatisch geld van mijn rekening word gehaald ? Kan iemand mij helpen


4 reacties

Badge +3

Hebt u uw abonnement wel besteld via de actiepagina? Als u dat niet gedaan hebt, dan weet het systeem niet dat u recht hebt op korting op de abonnementsprijs.

Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reputatie 7
Badge +3

Ex-studenten kunnen een jaar lang een gratis Dal Voordeel abonnement krijgen. Hiermee reis je in de daluren en weekends met 40% korting. Het is dus geen jaar gratis reizen, je moet nog wel de reiskosten betalen, alleen het kortingsabonnement van €5,10 per maand is gratis.

Badge +3

Dat is een goede opmerking van Momo: het gaat om een abonnement dat recht geeft op reizen met korting per trein in de daluren, niet op gratis reizen.

Reputatie 7
Badge +3

Als het ‘gratis’ ex-studenten abonnement een jaar hebt dan ga je het normale tarief er voor betalen.

Reageer