betaling keuzedagen

  • 22 June 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Ik heb een abonnement . Hierbij is een korting van 40% ad orde tijdens daluren en heb ik keuzedagen. Ik lees dat ie ca € 27 kosten. Prima. Mijn abonnementsprijs is ca € 88 maar ik zie niet de betaling van de keuzedagen. Men verteld nu dat die factuur nog niet klaar is. Vragen stellen is moeilijk gezien de druk van betreffende mdw. Alleen formeel vriendelijk. Bah


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi David53

Een Dal Voordeel abonnement op saldo met Keuzedagen (beide 2 klas) is nu € 94,70 voor één jaar. Jouw factuur zal worden aangemaakt wanneer het abonnement weer voor een jaar verlengt wordt. Deze kun je dan ook terugvinden in jouw Mijn NS-account. Als er is verteld dat er nog geen factuur is, kan het zijn dat jouw abonnement nog niet verlengd is.

Reputatie 7
Badge +3

In 2022 kostte een Dal Voordeel abonnement €61,20 en Keuzedagen 2e klas €26,50,  totaal €87,70.

In 2023 kost een Dal Voordeel abonnement €67,20 en Keuzendagen 2e klas €27,50, totaal €94,70.

Als u (vorig jaar) rond de €88 heeft betaald is dat het Dal Voordeelabonnement inclusief de Keuzedagen. 

Reageer