Wil abbonnement dal opnieuw op m'n ov card. Heb de hele aanvraag doorlopen maar de betaling niet. Net opnieuw geprobeerd alles weer ingevuld, nu zegt de app abonnement kan niet gewijzigd worden omdat het nog geen maand oud is. Heb ik nu wel of niet een geldig bewijs in de trein?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Bobdehond en welkom bij de NS Community,
Had je al een NS Flex Dal Voordeel abonnement? Dan hoef je niets te doen. Deze loopt automatisch door. Je kan een NS Flex abonnement pas na een maand wijzigen of beëindigen. Je kan via Mijn NS zien welk abonnement je nu hebt. Als je er niet uit komt kan je altijd onze klantenservice benaderen om dit uit te laten zoeken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.