Skip to main content
Antwoord

betaling niet gelukt door storing, probeer het opnieuw, geeft aan dat ik niet kan wijzigen??

  • January 27, 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Wil  abbonnement dal opnieuw op m'n ov card. Heb de hele aanvraag doorlopen maar de betaling niet. Net opnieuw geprobeerd alles weer ingevuld, nu zegt de app abonnement kan niet gewijzigd worden omdat het nog geen maand oud is. Heb ik nu wel of niet een geldig bewijs in de trein?

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Bobdehond en welkom bij de NS Community,

 

Had je al een NS Flex Dal Voordeel abonnement? Dan hoef je niets te doen. Deze loopt automatisch door. Je kan een NS Flex abonnement pas na een maand wijzigen of beëindigen. Je kan via Mijn NS zien welk abonnement je nu hebt. Als je er niet uit komt kan je altijd onze klantenservice benaderen om dit uit te laten zoeken.

1 reactie

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2023

Hallo Bobdehond en welkom bij de NS Community,

 

Had je al een NS Flex Dal Voordeel abonnement? Dan hoef je niets te doen. Deze loopt automatisch door. Je kan een NS Flex abonnement pas na een maand wijzigen of beëindigen. Je kan via Mijn NS zien welk abonnement je nu hebt. Als je er niet uit komt kan je altijd onze klantenservice benaderen om dit uit te laten zoeken.