beantwoord

betaling niet gelukt door storing, probeer het opnieuw, geeft aan dat ik niet kan wijzigen??

  • 27 January 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Wil  abbonnement dal opnieuw op m'n ov card. Heb de hele aanvraag doorlopen maar de betaling niet. Net opnieuw geprobeerd alles weer ingevuld, nu zegt de app abonnement kan niet gewijzigd worden omdat het nog geen maand oud is. Heb ik nu wel of niet een geldig bewijs in de trein?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 January 2023, 21:50

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Bobdehond en welkom bij de NS Community,

 

Had je al een NS Flex Dal Voordeel abonnement? Dan hoef je niets te doen. Deze loopt automatisch door. Je kan een NS Flex abonnement pas na een maand wijzigen of beëindigen. Je kan via Mijn NS zien welk abonnement je nu hebt. Als je er niet uit komt kan je altijd onze klantenservice benaderen om dit uit te laten zoeken.

Reageer