beantwoord

Betaling Ns Altijd vrij

  • 1 June 2023
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik heb een Ns Abonnement Ns Altijd  vrij. Ik hebt deze abonnemrnt op 1 mei gestart. Nu mijn vraag is dat ik ben op 1 Juni, waarom heb ik de factuur van de maand Juni noet gekregen? Wanneer wordt de abonnement afgetrekt uit mijn Bankrekening? Kan iemand dit betwr uitleggen?

 

Bedankt alvast

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 June 2023, 08:24

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

De factuur komt waarschijnlijk morgen en de incasso volgt dan begin volgende week. Dit is normaal.

Oohh ok ok bedankt

Reputatie 4

Ik heb een Ns Abonnement Ns Altijd  vrij. Ik hebt deze abonnemrnt op 1 mei gestart. Nu mijn vraag is dat ik ben op 1 Juni, waarom heb ik de factuur van de maand Juni noet gekregen? Wanneer wordt de abonnement afgetrekt uit mijn Bankrekening? Kan iemand dit betwr uitleggen?

 

Bedankt alvast

ik hebt ook op de 1 van de maand je krijg pas morgen factuur dat hebt ik ook altijd op de 2 van de maand krijg ik de factuur 

Reputatie 7
Badge +3

De factuur wordt kort na middernacht gemaakt. Het voordeel daarvan is als je precies op de factuur datum je abonnement wijzigt, je niet al de hele maand vooruit betaalt voor het oude abonnement om het bedrag later weer terug te krijgen. 

Reputatie 4

De factuur wordt kort na middernacht gemaakt. Het voordeel daarvan is als je precies op de factuur datum je abonnement wijzigt, je niet al de hele maand vooruit betaalt voor het oude abonnement om het bedrag later weer terug te krijgen. 

ja dat is tegenwoordig ook nieuw want eerst werd altijd paar dagen eerder factuur opgemaakt toch dit is wel fijne beter overzichtelijker meest simpelen nu zit ook hoop alle reiskosten bij in plaats dat dan naar volgende maand gaat 

Reputatie 7
Badge +3

Het is al een tijdje zo, in ieder geval sinds eind 2021. Toen ik 1 december 2021 na een gratis actiemaand mijn Flex Dalvoordeel op de factuurdatum wijzigde naar Basis volgde er geen factuur voor Dal Voordeel maar een €0 factuur voor Flex Basis. Ik meen dat het toen daarvoor was gewijzigd. 

Reageer