Betaling van factuur uitstellen

  • 2 March 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Kan ik de betaling van mijn factuur uitstellen tot volgende maand?


1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als een incasso mislukt krijg je een herinnering per e-mail (e-accept) die je binnen 7 dagen kunt voldoen (via een knop in die mail of handmatig overboeken, dat mag natuurlijk ook iemand anders voor je doen).

Daarna volgt een brief met een betalingstermijn van 2 weken.

Daarna krijg je nog een laatste e-mail met een termijn van ik meen 5 of 7 dagen, waarna de vordering overgedragen wordt aan een incassobureau met 40 euro kosten.

Een hele maand uitstellen lukt dus niet, maar ca. 25 dagen is op zich geen probleem. @mrfreeze weet de details 😅

Let wel op dat er in het weekend geen betalingsverkeer is, en de NS (Bureau Nabetalingen) op de genoemde uiterlijke datum in de laatste herinnering je betaling echt ontvangen moet hebben!

Maar laat je niet gek maken door de dreigende tekst in een eerste herinnering bij een mislukte incasso.

Reageer