Kan ik de betaling van mijn factuur uitstellen tot volgende maand?
Welkom bij de NS Community!
Als een incasso mislukt krijg je een herinnering per e-mail (e-accept) die je binnen 7 dagen kunt voldoen (via een knop in die mail of handmatig overboeken, dat mag natuurlijk ook iemand anders voor je doen).
Daarna volgt een brief met een betalingstermijn van 2 weken.
Daarna krijg je nog een laatste e-mail met een termijn van ik meen 5 of 7 dagen, waarna de vordering overgedragen wordt aan een incassobureau met 40 euro kosten.
Een hele maand uitstellen lukt dus niet, maar ca. 25 dagen is op zich geen probleem.
Let wel op dat er in het weekend geen betalingsverkeer is, en de NS (Bureau Nabetalingen) op de genoemde uiterlijke datum in de laatste herinnering je betaling echt ontvangen moet hebben!
Maar laat je niet gek maken door de dreigende tekst in een eerste herinnering bij een mislukte incasso.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.