Kijk: ik heb betaald. En krijg vervolgens een betalingsherinnering (voor de zoveekste keer!). wat kan ik nou hiermee? Is dit toch gewoon triest, of achterlijk bij/van de NS? Of allebei?
Kijk: ik heb betaald. En krijg vervolgens een betalingsherinnering (voor de zoveekste keer!). wat kan ik nou hiermee? Is dit toch gewoon triest, of achterlijk bij/van de NS? Of allebei?
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemorgen Tweep.
Het kan zijn dat de betaling en de reminder elkaar gekruisd hebben. Als je tijdig je facturen betaalt zul je nooit een herinerring krijgen. Zorg er daarom voor dat je op de incassodatum voldoende saldo op je bankrekening hebt staan. Dan gaat alles automatisch.
Als je zeker wil weten hoe het nu zit, kan je contact zoeken met de NS Klantenservice via de telefoon, chat, Facebook of X (Twitter).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.