Hallo!
Ik heb recent een rekening nummer opgezegd, helaas ben ik vergeten het rekening nummer geassocieerd met mijn NS abbonement over te zetten. Mijn fout.
Ik kreeg een mail genaamd “Gestorneeder automatische incasso”. Het verbaasde me dat er geen betaallink in zat, maar toch heb ik het meteen geregeld. Er stond immers een rekeningnummer bij, en een gewenste omschrijving.
U dient deze factuur alsnog per ommegaande te voldoen door het verschuldigde bedrag van € 26,21 over te maken op rekeningnummer (IBAN) NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht onder vermelding van omschrijving xxxxxxxxxxx.
Ook meteen het rekening nummer bijbehorende bij mijn NS aangepast, zodat het niet weer voor zou komen.
Week later krijg ik een betalingsherinnering… Waarin dit keer wel een betaallink staat (was handig geweest 1e keer) maar tot mijn verbazing, staat er ook het volgende
Wij raden u aan te betalen middels bovenstaande link. Hiermee voorkomt u fouten. U kunt het bedrag echter ook overmaken op rekeningnummer (IBAN) NL14ABNA0576850675 ten name van NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht onder vermelding van omschrijving xxxander_nummerxxx.
Daarom vraag ik aandacht voor 3 punten:
- Kunnen jullie regelen dat dit weg gaat? Ik heb betaald, volgens het eerste nummer.
- Kijk eens naar jullie 1e mail, daar zou een betaallink toch ook wel erg handig zijn, en zorg er in ieder geval voor dat het nummer klopt
- Die eerste mail zou ik ook iets vriendelijker maken overigens, ik vind hem wel erg passief agressief maar goed.