Skip to main content
Antwoord

Bij het betalen.. er is een technische fout opgetreden. Wat is de oplossing?

  • May 5, 2022
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Bij het betalen.. er is een technische fout opgetreden.  Wat is de oplossing?

Beste antwoord door Thom

Het is maar net waar de fout door ontstaat. Als u een kaartje heeft besteld en betaald dat niet is afgeleverd, dan krijgt u dat geld binnen een paar dagen automatisch terug. Maar er kan helaas van alles aan de hand zijn en er zijn tegenwoordig ook nogal wat storingen. U bent uw eventuele geld echter niet kwijt.

Vaak is het een kwestie van opnieuw proberen of contact opnemen met Klantenservice.

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 5, 2022

Het is maar net waar de fout door ontstaat. Als u een kaartje heeft besteld en betaald dat niet is afgeleverd, dan krijgt u dat geld binnen een paar dagen automatisch terug. Maar er kan helaas van alles aan de hand zijn en er zijn tegenwoordig ook nogal wat storingen. U bent uw eventuele geld echter niet kwijt.

Vaak is het een kwestie van opnieuw proberen of contact opnemen met Klantenservice.