Begin week 34 een mail van NS ontvangen met daarin de mogelijkheid tot het verkrijgen van 8 gratis boeken via Bookchoice. Dit als tegemoetkoming voor de hinder zowel vanwege de stakingen als de werkzaamheden op het spoor. Dat laatste is vooral in Boxtel goed te merken, de hele maand augustus haast geen enkele verbinding per trein mogelijk. Met dit aanbod als goedmaker was ik dus erg blij...Maar tot mijn grote ontsteltenis is die mail nu plotseling verdwenen Geen idee wat er is gebeurd. Net de Klantendienst gebeld, maar die verwijzen mij door naar de Community. Na alle beperkingen vanwege corona, stakingen en werkzaamheden, zouden die boeken de kosten van mijn abonnement enigszins compenseren. Uiteindelijk hoop ik dus alsnog op enige compensatie in welke vorm dan ook. Alvast bedankt voor een reactie en succes met het verkrijgen van een betere CAO
Hi Marientje en welkom bij de NS Community!
Allereerst moet het niet de bedoeling zijn dat onze klantenservice je naar de Community doorverwijst. Excuses daarvoor. Via deze weg kunnen we helaas niets voor je betekenen. Ook via de klantenservice is dat lastig omdat de hele mail is verdwenen. Wanneer de code bijvoorbeeld niet werkt, zou de klantenservice kunnen kijken voor een vervangende code. Maar omdat de mail + de code weg is, lukt dat helaas niet. Ik moet ook zeggen dat de mail mij rond deze tijd ook niet bekend voorkomt. Hopelijk komt de mail nog terecht (wellicht in een andere inbox)
Zelf heb ik voor mijn verjaardag dit jaar en vorig jaar Bookchoice codes ontvangen en nooit gebruikt (vind dat hele Bookchoice 3 keer niks, doe mij maar een echt papieren boek) en die linkjes werken nog en geven een code geldig tot 31 december 2022. Die link kan ik zo toesturen via een prive bericht indien gewenst.
Dat zou ik wel erg leuk vinden! Kan dit ook gewoon via dit communicatiemiddel, of zijn die codes dan voor iedereen zichtbaar? Het is de eerste maal dat ik een bericht op dit forum plaats.
Uw instellingen staan zo dat u een privébericht kunt ontvangen en
Zou ik het hier zetten dan is het inderdaad voor iedereen zichtbaar.
Deze tekst met verwijzing naar Bookchoice komt uit een NS mail over de staking, ontvangen op 23 aug. 2022:
Wij informeren u, als contactpersoon, hierbij over de staking en tevens over andere aanpassingen in de dienstregeling. Deze informatie wordt vandaag ook met uw medewerkers (let op: alleen wanneer zij in hun Mijn NS Zakelijk-account akkoord zijn gegaan met het ontvangen van commerciële- of serviceberichten) gedeeld en wij vinden het belangrijk dat u hiervan op de hoogte bent. De tekst van deze e-mail vindt u hier:
https://www.ns.nl/zakelijk/aanpassingen-dienstregeling?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=13239_5&utm_term=_&ESI=
Ik zou graag ook om één Bookchoice voucher willen vragen, want die is helaas niet ontvangen
Ben zelf niet zo'n boeken lezer.
Oeh
Tja, dit soort berichten over verjaardagskadootjes, stakingen, etc. Krijg ik dus al 2 jaar niet meer.
Tja, dit soort berichten over verjaardagskadootjes, stakingen, etc. Krijg ik dus al 2 jaar niet meer.
Ik begreep dat je ook al contact had gehad met de klantenservice (ook over Spoor). Je zou toch denken dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn om dit op te lossen.... Ik zou nog graag een poging voor je willen wagen om dit probleem op te lossen. Zou je mij daarvoor een privéberichtje willen sturen?
Heb je een NS Business Card?
Tja, dit soort berichten over verjaardagskadootjes, stakingen, etc. Krijg ik dus al 2 jaar niet meer.
Ik begreep dat je ook al contact had gehad met de klantenservice (ook over Spoor). Je zou toch denken dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn om dit op te lossen.... Ik zou nog graag een poging voor je willen wagen om dit probleem op te lossen. Zou je mij daarvoor een privéberichtje willen sturen?
Klopt, ik heb sinds december 2020 contact hierover. Via Twitter pb loopt het een beetje traag….daar ben ik al weer een maand bezig.
Deze tekst met verwijzing naar Bookchoice komt uit een NS mail over de staking, ontvangen op 23 aug. 2022:
Wij informeren u, als contactpersoon, hierbij over de staking en tevens over andere aanpassingen in de dienstregeling. Deze informatie wordt vandaag ook met uw medewerkers (let op: alleen wanneer zij in hun Mijn NS Zakelijk-account akkoord zijn gegaan met het ontvangen van commerciële- of serviceberichten) gedeeld en wij vinden het belangrijk dat u hiervan op de hoogte bent. De tekst van deze e-mail vindt u hier:
https://www.ns.nl/zakelijk/aanpassingen-dienstregeling?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=13239_5&utm_term=_&ESI=
Ik zou graag ook om één Bookchoice voucher willen vragen, want die is helaas niet ontvangen
Ik zou ook heel graag een code ontvangen, ik ben mijn mailtje kwijt
Deze tekst met verwijzing naar Bookchoice komt uit een NS mail over de staking, ontvangen op 23 aug. 2022:
Wij informeren u, als contactpersoon, hierbij over de staking en tevens over andere aanpassingen in de dienstregeling. Deze informatie wordt vandaag ook met uw medewerkers (let op: alleen wanneer zij in hun Mijn NS Zakelijk-account akkoord zijn gegaan met het ontvangen van commerciële- of serviceberichten) gedeeld en wij vinden het belangrijk dat u hiervan op de hoogte bent. De tekst van deze e-mail vindt u hier:
https://www.ns.nl/zakelijk/aanpassingen-dienstregeling?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=13239_5&utm_term=_&ESI=
Ik zou graag ook om één Bookchoice voucher willen vragen, want die is helaas niet ontvangen
Ik zou ook heel graag een code ontvangen, ik ben mijn mailtje kwijt
Ik zou graag zo'n mailtje willen ontvangen, al 3 jaar is NS mijn verjaardag vergeten..
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.