Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Maar controleer is of ze niet MijnNS staan. Papieren keuzedagen zijn afgeschaft voor nieuwe klanten. Ben je ‘oude’ klant dan zou je ze bij verlenging nog wel op papier krijgen.
Ik dacht dat papieren keuzedagen afgeschaft waren.
Ze zijn niet meer nieuw te bestellen, maar abonnementhouders die ze vóór 1 maart 2022 al hadden, behouden ze.
Ik dacht dat papieren keuzedagen afgeschaft waren.
Ze zijn niet meer nieuw te bestellen, maar abonnementhouders die ze vóór 1 maart 2022 al hadden, behouden ze.
Klopt, ik had het net opgezocht en mijn reactie gewijzigd. Deze kruisde jouw reactie.
Omdat wij de kaartjes al hadden toen het werd afgeschaft krijgen we ze nog steeds vorig jaar ook gehad en anders sturen ze ook de brief niet met alstublieft u zeven keuzedagen ? en nee staan niet in mijn NS want ik haal ze niet op op het station maar krijg ze thuisgestuurd maar nu waren de enveloppen leeg. En bellen is geen optie sta je heeeel lang in de wacht
Omdat wij de kaartjes al hadden toen het werd afgeschaft krijgen we ze nog steeds vorig jaar ook gehad en anders sturen ze ook de brief niet met alstublieft u zeven keuzedagen ? en nee staan niet in mijn NS want ik haal ze niet op op het station maar krijg ze thuisgestuurd maar nu waren de enveloppen leeg. En bellen is geen optie sta je heeeel lang in de wacht
Twitter, Facebook en chat zijn de andere opties.
Waar vind ik trouwens de chat kan het niet vinden
Waar vind ik trouwens de chat kan het niet vinden
Onderaan de pagina: https://www.ns.nl/klantenservice
Inmiddels chat gehad het is bekend er is een tekort aan papieren keuzedagen melding is uitgezet de keuze dagen worden nageleverd. de brief is bij meerdere zonder kaartjes bezorgd / Iedeeen bedankt voor je reactie
Inmiddels chat gehad het is bekend er is een tekort aan papieren keuzedagen melding is uitgezet de keuze dagen worden nageleverd. de brief is bij meerdere zonder kaartjes bezorgd / Iedeeen bedankt voor je reactie
Het is dan wel weer een onbenullig gedoe van NS. Brieven versturen zonder de beloofde inhoud. Ja ik snap voor 500% dat het daar altijd druk is bij de klantenservice.
Ehm, als ik het goed begrijp is het druk op de klantenservice.
Maar als je dan brieven verstuurt waarin niet de beloofde inhoud zit, dan roept dat terecht vragen op. Dan kun je er op wachten dat mensen daarover contact gaan zoeken met…… de klantenservice.
Hierdoor ontstaat nog meer drukte bij de klantenservice. En het is er al zo druk.