Gisteren nam ik iemand mee met een meereisretour. Die kreeg ik aangeboden omdat ik al zo lang abonnement bij NS ben. Echter om vijf over vier werd mijn meereiziger uit de trein gezet, omdat het kaartje niet geldig was. Hij mocht niet reizen tussen 16:00 en 18:30 uur. Snel een enkele reis voor de vele prijs gekocht via de app. Ik dacht dat als ik een geldig vervoerbewijs had, ik was voor 16:00 uur ingecheckt en de trein vertrok ook voor 16:00 uur dat dan het meereisretour ook geldig was. Niet dus. Dat stond op zich duidelijker het kaartje van mijn medereiziger, maar toch was ik verbaasd , omdat ikzelf met de daluren kaart wél mocht reizen vanwege het feit dat ik voor 16:00 uur had ingecheckt. Misschien duidelijker vermelden dat dit niet mag. Anders is zo’n reis alsnog héél duur.
Communicatie over meereisretour
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.