Skip to main content
Antwoord

Compensatie voor een een vertraagde factuur

  • April 18, 2024
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Dank je voor de mail en de compensatie alleen reis ik in de april  maand niet met de trein wel weer in mei kunnen jullie dit aanpassen dat ik deze bond kan gebruiken in mei of juni

 

Alvast bedankt

 

Vriendelijke groet

Anouk bedeaux

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot de systemen van NS en kunnen geen couponcodes verstrekken.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 18, 2024

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot de systemen van NS en kunnen geen couponcodes verstrekken.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • April 18, 2024

Dank je voor je snelle dan is dit zeker de verkeerde plek ik ga ze bellen 😀