beantwoord

correctietarief vergeten uitchecken vrij reizen arriva

  • 5 July 2023
  • 30 reacties
  • 798 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Badge +3

Heb het contactformulier van Arriva ingevuld. Dat is helder van opzet. Ze vragen ook meteen je ov chipkaartnummer en bankrekening, dus één contactmoment volstaat.

Helemaal goed! En verder geen vragen over welk NS Flex abonnement je hebt, zonder bewijsmateriaal (screenshots van Mijn NS of zo)?

Nee hoor, geen bewijzen hoeven overleggen. Wel uitgelegd dat ik NS Flex Weekend Vrij heb. En mijn OV-chipkaartnummer overlegd.

 

De trein is toch zo gek nog niet.

ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande..

 

NS schuift het op Arriva en andersom.

NS aan telefoon gehad, kostte  me ook nog een 5 euro  1.10 per minuut.

 

Badge +3

ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande..

 

NS schuift het op Arriva en andersom.

NS aan telefoon gehad, kostte  me ook nog een 5 euro  1.10 per minuut.

Dan heb je niet gebeld met 030 751 5155 of 088 672 xxxx  maar waarschijnlijk een of ander 0900 nummer van een vage doorschakeldienst.

Reputatie 7
Badge +3

Nooit googelen naar een telefoonnummer. Altijd via de site van het bedrijf zelf zoeken. En dan kom je op https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reageer