couponcode

  • 20 September 2022
  • 13 reacties
  • 208 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

ik heb nog vier couponcodes en wil weten of die nog geldig zijn.

 

 

mocht dat niet zo zijn, wilt  u dan nieuwe sturen?

 

groeten

JaJo

Moderator edit: codes verwijderd.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Niet handig om die couponcodes hier te vermelden. Dit is een openbaar forum en iedereen kan dit zo zien. Als ze nog geldig zijn kan iedereen ze nu gebruiken. Haal ze zsm weg (klik op de 3 puntjes onderaan je berichten en bewerk).

Reputatie 7
Badge +3

Couponcodes zijn een bepaalde tijd geldig. Binnen die tijd moet je ze gebruiken. Is de geldigheidheidsdatum verstreken, dan heb je pech. Je krijgt geen nieuwe.

Reputatie 7
Badge +3

Kan een moderator even die couponcodes weghalen? @Erryt NS nog aanwezig?

Reputatie 6

Hey JaJo. Welkom bij de NS Community.

Het is niet handig om je codes openbaar te zetten aangezien iedereen nu deze codes had kunnen gebruiken. Ik heb de codes bij deze dan ook voor je uit het topic gehaald. Als je niet zeker bent of een code nog geldig is kan je contact opnemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken.

Reputatie 7
Badge +3

Sneller is gewoon te proberen of je een pagina verderkomt na het invullen. Als ze niet meer geldig zijn, krijg je een foutmelding. Als ze wel geldig zijn en je breekt de bestelling af, kun je ze gewoon opnieuw gebruiken. 

Hey JaJo. Welkom bij de NS Community.

Het is niet handig om je codes openbaar te zetten aangezien iedereen nu deze codes had kunnen gebruiken. Ik heb de codes bij deze dan ook voor je uit het topic gehaald. Als je niet zeker bent of een code nog geldig is kan je contact opnemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken.

Hoi @Daniël NS 

Misschien is het handig om nieuwe leden erop te wijzen dat dit een openbaar forum is? 

Na twee uur is dat toch een beetje aan de late kant. 💋

 

Reputatie 7
Badge +3

Bij het plaatsen van een nieuwe vraag of reactie staat er in veld waar je typt al dat het openbaar staat en er wordt aangegeven dat je nooit persoonlijke gegevens moet vermelden. 

 

Bij het plaatsen van een nieuwe vraag of reactie staat er in veld waar je typt al dat het openbaar staat en er wordt aangegeven dat je nooit persoonlijke gegevens moet vermelden. 

 

En als je daarop klikt is de lichtgrijze tekst direct verdwenen. Volgens mij moet dat toch echt wat beter kunnen. 👀 ;) 

Misschien kan een moderator https://forum.ns.nl/overige-producten-6/prive-prive-12564 eens uit het archief halen. ;) 

Badge +3

Misschien kan een moderator https://forum.ns.nl/overige-producten-6/prive-prive-12564 eens uit het archief halen. ;) 

In dat topic staat weinig bijzonders, gaat over toen die lichtgrijze waarschuwing er nog niet was.

Misschien kan een moderator https://forum.ns.nl/overige-producten-6/prive-prive-12564 eens uit het archief halen. ;) 

In dat topic staat weinig bijzonders, gaat over toen die lichtgrijze waarschuwing er nog niet was.

En nog steeds gaat het hier regelmatig mis @Robert B Misschien dat de gekozen oplossing van toen aan verbetering toe is. ;)

Bij deze @Robert B Binnen een uur. ;) (of @Daniël NS)

 

Reputatie 7
Badge +1

En nog steeds gaat het hier regelmatig mis @Robert B Misschien dat de gekozen oplossing van toen aan verbetering toe is. ;)

Zoiets? 😉

Zonder gekheid: Ik heb eens wat rondgekeken op andere forums, maar eigenlijk is op de meeste forums deze vermelding als ie al getoond wordt vergelijkbaar.

Maar inderdaad, een iets duidelijkere vermelding zou niet verkeerd zijn. Er hebben wel erg vaak mensen niet door dat wat ze hier posten openbaar is. Wellicht ook omdat veel mensen ten onrechte denken dat ze hier rechtstreeks met de klantenservice spreken.

Reageer