beantwoord

coupons enkele reis of retour

  • 14 July 2023
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Bij het vernieuwen van mijn verlopen OV NS kaart abonnement ging wat mis zodat ik 5 coupons kreeg ter vervanging van 5 keuzedagen. Maar keuzedagen zijn onbeperkt je kan bv op en neer naar DenHelder op 1 dag. maar bij aanvragen van de coupon treintickets moet je begin en eindbestemming invullen. geldt dat dan als retour of heb je 2coupons nodig voor heen en retour . Als dat dus niet zo is heb ik eigenlijk recht op 10 coupons.   Toch ?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 July 2023, 14:08

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Frans Klerkx en welkom bij de NS Community,


Bij het verzilveren van de codes zie je als het goed is staan voor welk product dit is. Als er Keuzedag boven staat dan is dit voor een retourreis. Als er enkele reis staat is er iets misgegaan en kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je dan nieuwe codes verstrekken.

bedankt   dat wilde ik weten

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is moet je verzilveren van de coupons de melding keuzedagkaart krijgen. Je hoeft daar geen stations in te vullen. Moet je dat wel.dan heb je verkeerde couponcodes gekregen en dan zul je nieuwe moeten aanvragen.

We gaan 17 juli van maastricht-Alkmaar. Gebruik keuzedag, nu zijn snelbussen ivm werkzaamheden. Inchecken in maastricht neem aan uitchecken in Geldermalsen. Kan ik dan opnieuw in Utrecht inchecken en Alkmaar uitchecken? 

Grt Jeanny

Badge +3

U moet ook een geldig vervoerbewijs hebben voor de treinvervangende bussen. In Geldermalsen zijn geen poortjes. Daar checkt u niet uit en stapt u gewoon de bus in. In Utrecht moet u na het verlaten van de bus eerst uitchecken, omdat u anders gesloten poortjes tegenkomt. Daarvoor staan mobiele paaltjes bij de aankomstlocatie van de bussen. Daarna checkt u weer in bij de poortjes als u station Utrecht Centraal ingaat. En uiteindelijk checkt u in Alkmaar weer uit, natuurlijk.

Dank je wel voor de info

Reageer