beantwoord

Dal abonnement zakelijk aan en uitzetten?

  • 20 January 2021
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Ik wil misschien als zakelijk ondernemer een dal abonnement gaan gebruiken. Ik heb nu een flex abonnement. 

Mijn vraag is of je een dal abonnement ook maandelijks aan en uit kan zetten zoals bij een flex abonnement. 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 January 2021, 13:00

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Ja, dat kan. Zie deze pagina: “na 1 maand, dagelijks opzegbaar".

Wellicht ten overvloede: de korting bij dit abonnement geldt alleen op reizen met NS, niet op reizen met andere treinvervoerders.

In de nieuwe prijstabellen wordt al gesproken over “Businesscard Flex”, in de toekomst zou het nog wel eens makkelijker kunnen worden 🧐

Een abonnement ‘op zeggen’ klinkt wat anders dan ‘Iedere maand wijzigen of te pauzeren’. Ik denk dat het slim is om even te wachten op een Businesscard flex idd. 

Dank voor jullie antwoorden! 

Het is wat minder praktisch inderdaad. Ik zou overwegen bij Flex voor consumer te blijven, helemaal gezien de andere voorwaarden bij de Businesscard (alleen korting bij NS). De facturen zijn sinds Flex wat praktischer in te boeken geworden gelukkig. 
 

Ik heb geen idee wat de termijn van “BC Flex” is overigens, het viel me alleen laatst op in een spreadsheet die NS rond heeft gestuurd met tarieven.  Daar stond een tarief van 10 euro voor Businesscard zonder abonnement “alleen nieuwe klanten, bij ingang van BC Flex”.

Reageer