beantwoord

Dal Uren abonnement zonder bericht opgezegd

  • 14 November 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Ik kwam er vandaag achter (na tergende gesprekken met de helpdesk) dat mijn Dal uren abonnement, dat ik ruim tien jaar had, tussentijds door de NS is opgezegd. Hierover zou ik een e-mail hebben gehad, maar die heb ik nooit ontvangen. Reden voor opzegging is dat ik twee abonnementen zou hebben op mijn kaart: een Flex Basis en een Dal Uren abonnement. De NS ging er daarom maar vanuit dat ik liever geen korting zou willen ontvangen tijdens Dal Uren.

Ik vind dit een zeer vreemde gang van zaken. Ten eerste omdat ik zelf niets heb veranderd aan mijn abonnement. Ten tweede omdat ik hier dus niet over ben geïnformeerd.

Van de helpdesk kreeg ik een ‘nazending’ van de e-mail, waarvan het attachment niet geopend kan worden en zonder oorspronkelijke verzenddatum. Ik zou graag met terugwerkende kracht gebruik willen blijven maken van het Dal uren abonnement omdat ik nu al de nodige extra kosten heb gemaakt met het volle tarief.

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 November 2023, 14:35

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo MLAlmere en welkom bij de NS Community,

 

Wat naar dat dit is gebeurd. Helaas kunnen wij hier niet bij jouw gegevens. Ik moet je daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's voor je uitzoeken wat er mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik goed dat je op een kaart waarop dal voordeel op saldo stond flex basis hebt gezet? Door het activeren van flex heb je dal voordeel van jouw kaart gehaald. Flex en op saldo kunnen niet op 1 kaart. Je kunt zelf flex basis naar flex dal voordeel zetten.

Ik kan me niet herinneren dat ik dit heb gedaan. Het is ook niet op Mijn NS terug te zien. Ik had daarvoor al tien jaar een Dal uren abonnement en had geen reden om te switchen. Heel vreemd.

Reputatie 7
Badge +3

Staat er wel reizen op rekening in MijnNS? Heb je een keer geld terug gestort gekregen van NS en krijg je facturen van jouw reizen?

Ik waardeer mijn OV kaart altijd zelf op en heb inderdaad geld teruggekregen vanwege de tussentijdse opzegging van het jaarabonnement.

Reageer