dal voordeel abonnement | NS Community
beantwoord

dal voordeel abonnement

  • 28 August 2022
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Wanneer is het weer mogelijk om een dal voordeel abonnement aan te schaffen via de website. Nu lukt het niet om een pasfoto te uploaden

icon

Beste antwoord door Thom 28 August 2022, 11:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn meer klachten en mogelijk is er (helaas weer) een storing. De pasfoto moet wel aan een aantal eisen voldoen, zo niet, dan wordt het geweigerd. Als dat het enige is, hoeft er geen storing te zijn, het is ook gewoon denkbaar dat uw foto niet goed genoeg is om wat voor reden ook. De computer beoordeelt ook niet altijd honderd procent zuiver. Denk aan scherpte, belichting, hele gezicht en zo mogelijk bestandsgrootte om maar wat te noemen.

Of er echt een storing is aangaande het bestellen, kan een moderator met zekerheid zeggen. Ze huppelen hier om de paar uur naar binnen.

Zover ik het kan achterhalen was en is er geen storing gaande betreffende het uploaden van een pasfoto.

Badge +3

Zover ik het kan achterhalen was en is er geen storing gaande betreffende het uploaden van een pasfoto.

Nee, geen storing maar de meest vreemde foutmeldingen over je gekozen foto (zelfs al is dat een keurige 300/600/1200 DPI scan van een officiële pasfoto).

Spiegeling, geen gezicht herkend en zo (zet vooral je bril af in dat geval).

Vaak werkt een uitsnede van een slechte vakantiefoto beter. Zijn de nodige andere (meeste uit het archief) topics over.

Reputatie 7
Badge +3

Bij testen van iets uit een ander topic kreeg ik enkele keren de melding dat er een storing was na selecteren van een pasfoto, dit alleen bij een Dal Voordeel op saldo. Bij een Flex abonnement ging het goed. Ik kom tot Pasfoto bewerken, als ik dan op “Ga verder” klik krijg ik dit:

 

Ik gebruik overigens een foto die ik al op een OV-chipkaart heb staat (vorig jaar met Flex besteld), dus ligt niet aan foto, want die wordt wel geaccepteerd bij een Flex bestelling op nieuwe kaart.

Ik zal het doorspelen. Hopelijk werkt alles snel weer!

Reageer