beantwoord

Dal voordeel abonnement - geen extra korting voor bestaande abonnees

  • 20 April 2022
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken

Zojuist heb ik (automatisch via incasso) 61,20 euro betaald voor mijn al vele jaren doorlopende dal voordeeluren abonnement.

Op de site van de NS las ik echter dat als je ditzelfde abonnement nu afsluit het slechts 2,50 euro per maand kost ! Dat is veeeeel goedkoper.

Graag zou ik deze korting ook krijgen als trouwe abonnee .......

icon

Beste antwoord door Momo 20 April 2022, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als u de korting wilt kunt u nu overstappen naar NS Flex Dal Voordeel. De actie loopt t/m 21 april. U gaat dan wel van Reizen op Saldo naar Reizen op Rekening (NS Flex). En in het geval dat u Keuzedagen heeft, bij Flex zijn geen Keuzedagen beschikbaar. 

Bij de meeste bedrijven is het overigens zo dat korting alleen wordt aangeboden aan nieuwe klanten en niet aan bestaande klanten. Die bestaande klanten hoef je niet te lokken, die zijn al klant. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ter aanvulling: die korting betreft slechts 3 maanden. Het is dus in totaal € 7,80 goedkoper.

Reputatie 7
Badge +3

 

 

Er zijn klanten die via mail korting aangeboden hebben gekregen voor verlenging van hun jaarabonnement. Ik meen €15 korting. Ik zelf heb die mail niet gekregen, maar NS stuurt al bijna 2 jaar geen Spoor,nieuwsbrieven,actiemails e.d. meer aan mij. 

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice en wijzen op die flex-aanbieding.

Reputatie 7
Badge +1

ALS je dus al veel jaren hebt is de kans groot dat je nu >65 bent en met keuzedagen-dan is het dus zinloos.

FLEX hep so se foor+nadele, groot mokummer. Aan ieder de keus om het, kan nu nog, het wel/niet te nemen. Dan kan je makkelijk tenminst 1 maand uitschakelen als je het niet benut-dan heb je datzelfde voordeel ook al snel.

Dan voor de reacties.!!!

Ik ben 56 dus ik heb nog geen keuzedagen. Ik heb al een abonnement sinds mijn 20e (of zoiets) ...

Reputatie 7
Badge +3

Dan voor de reacties.!!!

Ik ben 56 dus ik heb nog geen keuzedagen. Ik heb al een abonnement sinds mijn 20e (of zoiets) ...

Ik al iets langer vanaf 1981

Reageer