Dal voordeel abonnement NS | NS Community
beantwoord

Dal voordeel abonnement NS

  • 8 June 2022
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

Hallo,

Dit is een gedeelte van de mail van 24-5-22 die ik van NS heb ontvangen. De OV chipkaart die wordt genoemd is niet in mijn bezit wel heb ik een NS Flex basis OV kaart met de laatste cijfers 1610. Zie ook mijn NS.

Ook bij Mijn OV chipkaart komt de OV chipkaart …..2290 niet voor. Willen jullie onderstaande Dal voordeel abonnement laten vervallen en uit jullie administratie halen?

Ik ga er van uit dat ik niet belast wordt voor Eur 61,20.

Alvast hartelijk dank.

Cynthia Canio

Beste mevrouw Canio,
 
U heeft het volgende doorlopende abonnement bij NS
 
OV-chipkaart: **** **** **** 2290
Abonnement: Dal Voordeel, 2e klas

Informatie over uw doorlopende NS-abonnement
Voor het komende jaar (van 13 juli 2022 tot en met 12 juli 2023) gelden voor u de volgende tarieven en voorwaarden:
 
Betaalwijze: Jaarlijks via automatisch incasso
Prijs hoofdabonnement: € 61,20 per jaar
 
De feitelijk door de bank uitgevoerde incasso kan uit meerdere afzonderlijke bedragen bestaan. U herkent de betaling op uw bankafschrift aan de volgende incassogegevens:
 
Naam incassant: NS Groep iz NS Reizigers
Incassant-ID: NL03 ZZZ 30124358 0000
Referentienummer: 2888166
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 June 2022, 15:06

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Cynthia Canio,

Daarvoor zul je even contact op moeten nemen met de klanteNService. Dit kan telefonisch, via chat of via Facebook of Twitter. Hier op de community kunnen we niet bij de administratie.

Reageer