Dal voordeel abonnement opzeggen | NS Community
beantwoord

Dal voordeel abonnement opzeggen

  • 3 November 2017
  • 4 reacties
  • 5400 Bekeken

Beste,

Een jaar geleden heb ik na mijn afstuderen het dal voordeel abonnement cadeau gekregen van de NS. Gisteren kreeg ik een mail dat voor dit doorlopende abonnement 50 euro van mijn rekening zal worden afgeschreven. In de mail staat dat ik voor het beëindigen van het abonnement de Klantenservice moet bellen, maar aangezien ik in het buitenland verblijf is dit nogal prijzig. Kunt u me alstublieft vertellen hoe ik dit abonnement op kan zeggen en de incasso kan annuleren?
icon

Beste antwoord door Richaaaard 3 November 2017, 19:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Een abonnement opzeggen hoeft niet perse door te bellen. Op de website kun je de andere mogelijkheden om je abonnement op te zeggen bekijken. In jouw geval zal ik het via Twitter of Facebook doen. Als je geen account hebt kun je het altijd nog doen via de live chat.
Badge +3
Welkom op het forum!

Bellen met +31 30 751 5155 is niet duurder dan een ander nummer in NL.

Heb je Twitter, dan is een berichtje aan NS_Online het snelst.
Ze zullen dan vragen om in een DM (privébericht) je gegevens te sturen.

Mocht je abonnement van € 50,- binnen 2 weken al ingaan dan zal je de eerste maand misschien moeten betalen (€ 4,16) maar de rest krijg je terug.
Welkom op het forum!

Bellen met +31 30 751 5155 is niet duurder dan een ander nummer in NL.

Heb je Twitter, dan is een berichtje aan NS_Online het snelst.
Ze zullen dan vragen om in een DM (privébericht) je gegevens te sturen.

Mocht je abonnement van € 50,- binnen 2 weken al ingaan dan zal je de eerste maand misschien moeten betalen (€ 4,16) maar de rest krijg je terug.


Bedankt! Mijn vraag was inderdaad of ik (een deel van) die 50 euro nog terug zou kunnen krijgen. Ik heb net een live chat gehad met een medewerker en het abonnement is opgezegd! Bedankt voor de hulp!
Badge +3
Klasse!

Live chat kan natuurlijk ook maar die zijn er niet 24 uur per dag vandaar mijn eerdere tip.

Natuurlijk is het tijdsverschil met Spanje minimaal (geen dus), maar bedrijven zoals TLS/OV-chipkaart alleen online op kantooruren of anders bellen met een 0900 nummer 😛

Reageer