Hoi Jojanneke, welkom bij de Community.
Zoals Thom al aangeeft zou je kunnen overstappen op NS Flex. Die overstap is dan per direct. Ik moet er wel bij zeggen dat je betalingsplicht daarmee niet vervalt. Je hebt al bericht gekregen dat je moet betalen. Daarmee veronderstel ik dat de verlengdatum van jouw contract al is geweest. De betaling van je Dal Voordeel dien je alsnog te voldoen. Indien je overstapt naar NS Flex zonder abonnement dan krijg je naar rato het abonnementsgeld van je Dal Voordeel terug. Je Dal Voordeel volledig opzeggen is ook een mogelijkheid maar ook dán vervalt je betalingsplicht niet. Om op te zeggen dien je even contact op te nemen met onze Klantenservice. In de avonduren (na 20.00 uur) en in de ochtend voor 8.00 uur is het telefonisch het beste moment op contact op te nemen. Wat je betaling betreft kan ik alleen adviseren om de betaling te voldoen om € 40 incassokosten te voorkomen. Dat zou immers zonde zijn. Na je opzegging of overstap dien je je Dal Voordeel van je kaart te verwijderen en krijg je naar rato restitutie.