beantwoord

dal vrij abonnement 1 dag te laat opgezegd

  • 26 August 2022
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Hi, ik heb een dal vrij abonnement. Die wil ik alleen gebruiken voor 1 maand en daarna opzeggen. Wat gebeurt er als je die 1 dag extra hebt gebruikt en dus 1 dag te laat hebt opgezegd? 

icon

Beste antwoord door Thom 26 August 2022, 19:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dan betaalt u nog voor die ene dag en u krijgt de overige dagen terug. U krijgt dan iets meer dan104 euro terug. U kunt het het beste direct na het verlopen opzeggen, net na middernacht bijvoorbeeld. Niet ervoor, want dan geldt uw eerste maand nog.

 

@Robert B heeft het beneden al even precies voor augustus uitgerekend, ;-)

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je NS Flex (plus abonnement) precies één maand gehad hebt (dus de ingangsdatum en (maandelijkse) factuurdatum hetzelfde zijn) dan zal de volgende maand gefactureerd worden.

Zeg je het 1 dag daarna op, dan krijg je meteen een creditfactuur voor (augustus) 30/31 × € 107,90 = € 104,42 en dat staat binnen ongeveer een week weer op je rekening.

Hoeveel betaal ik dan extra voor die extra dag ? Sorry is de eerste keer dat ik dalvrij heb. 

Welkom bij de NS Community!

Als je NS Flex (plus abonnement) precies één maand gehad hebt (dus de ingangsdatum en (maandelijkse) factuurdatum hetzelfde zijn) dan zal de volgende maand gefactureerd worden.

Zeg je het 1 dag daarna op, dan krijg je meteen een creditfactuur voor (augustus) 30/31 × € 107,90 = € 104,42 en dat staat binnen ongeveer een week weer op je rekening.

Hi ik snap het niet echt en heb mijn bericht perongeluk gemarkeerd als antwoord:) heb nooit iets geplaatst hier dus moet even wennen. Hoeveel betaal ik dan extra voor die ene dag? 

Badge +3

Hi ik snap het niet echt en heb mijn bericht perongeluk gemarkeerd als antwoord:) heb nooit iets geplaatst hier dus moet even wennen. Hoeveel betaal ik dan extra voor die ene dag? 

Je betaalt uiteindelijk het deel van de maand, dus 1 dag van een maand met 31 dagen (augustus), dat komt uit op € 3,48

Je betaalt dus € 107,90 en krijgt vlak daarna € 104,42 terug op je rekening. Die bedragen tegen elkaar wegstrepen doet NS niet, want de factuur van € 107,90 is dan al gemaakt en kan niet meer gewijzigd worden.

Reageer