beantwoord

Daluren abonnement

  • 29 June 2022
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

Ik heb recent mijn nieuwe ov chipkaart op mijn NS gekoppeld.Is mijn dalure abo dan ook gelijk gekoppeld aan ov chip om met daluren korting te reizen.Ik wil natuurlijk niet voor gek staan in de trein.

icon

Beste antwoord door Alexander66 29 June 2022, 20:46

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Alexander66 en welkom op de NS community! 

Goed dat je dit even komt controleren, want het is inderdaad niet prettig als je nu naar het station loopt en je abonnement ineens niet werkt. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice, bij voorkeur Chat of Telefonisch. Zij kunnen met je meekijken of het abonnement goed op je kaart staat.

Reputatie 7
Badge +3

Als die nieuwe kaart is ontvangen nav een kaartvernieuwing van een (bijna) verlopen kaart moeten alle reisabonnementen die op de oude kaart stonden overgezet zijn op de nieuwe kaart. Heeft u de kaart “los” als een nieuwe kaart besteld dan is een abonnement niet overgezet.

U kunt het controlen in uw MijnNS account bij “Mijn producten”. Bij de nieuwe kaart zou dan uw abonnement moeten staan. 

Nog bedankt voor de antwoorden.Ik heb mijn nieuwe kaart vorige week via de ov chip website besteld.De verlopen kaart had ik toen via de NS bij het afsluiten van een dal uren voordeel ontvangen een aantal jaren geleden sinds het verlopen is heb ik niet meer gereisd.In mijn producten staat niets als ik daar kijk.

Reputatie 7
Badge +3

U heeft het het over een aantal jaren. Een kaart die meer dan een jaar verlopen is kan niet meer op OV-chipkaart.nl worden vernieuwd waardoor ook het aanwezige abonnement niet kan worden overgezet. U kunt dan het beste het advies van Sanne NS opvolgen en contact opnemen met de NS klantenservice hoe dit op te lossen. 

Wat ik me dan wel afvraag, u heeft dan wel een aantal jaar betaald voor een kortingsabonnement zonder het te gebruiken. Waarom heeft u dit met het verlopen van de kaart niet opgezegd? Dat is zonde van het betaalde abonnementsgeld. 

Bij deze nog bedankt @Momo  helaas is het zo gegaan maar ik heb nog steeds een abo aangezien er 30 juni weer wordt afgeschreven.Ik ga wel via de chat informeren wat te doen.Allemaal nog bedankt voor de antwoorden.

Ik laat even weten dat het is opgelost via de chat.Meer als tevreden over de chat service👍

Reageer