Ik heb een daluren abonnement maar de dalurenkorting wordt niet toegepast. Wat kan ik daaraan doen?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelIk heb een daluren abonnement maar de dalurenkorting wordt niet toegepast. Wat kan ik daaraan doen?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelHoi doornspijk3,
Je zou ons om te beginnen iets meer informatie kunnen geven 🙂 Wat is de reden dat je denkt geen korting te krijgen?
Mogelijke oorzaken zijn:
Overigens zie je bij Flex-abonnementen bij het inchecken niet de naam van het abonnement staan. Je ziet altijd alleen “Reizen op Rekening Trein".
Hallo doornspijk3 en welkom bij de NS Community,
Zoals mrfreeze al aangaf kunnen er meerdere oorzaken zijn. Als je het zeker wilt weten kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het voor je uitzoeken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.