Skip to main content
Antwoord

Daluren abonnement wordt niet toegepast

  • August 14, 2023
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Ik heb een daluren abonnement maar de dalurenkorting wordt niet toegepast. Wat kan ik daaraan doen?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi doornspijk3,

Je zou ons om te beginnen iets meer informatie kunnen geven 🙂 Wat is de reden dat je denkt geen korting te krijgen?

Mogelijke oorzaken zijn:

  • Je hebt het abonnement nog niet ‘opgehaald’ bij een kaartautomaat
  • Je hebt niet in de daluren ingecheckt
  • Je hebt vóór je reis in de daluren ook nog een reis gemaakt die in de spits is begonnen

Overigens zie je bij Flex-abonnementen bij het inchecken niet de naam van het abonnement staan. Je ziet altijd alleen “Reizen op Rekening Trein".

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • August 14, 2023

Hoi doornspijk3,

Je zou ons om te beginnen iets meer informatie kunnen geven 🙂 Wat is de reden dat je denkt geen korting te krijgen?

Mogelijke oorzaken zijn:

  • Je hebt het abonnement nog niet ‘opgehaald’ bij een kaartautomaat
  • Je hebt niet in de daluren ingecheckt
  • Je hebt vóór je reis in de daluren ook nog een reis gemaakt die in de spits is begonnen

Overigens zie je bij Flex-abonnementen bij het inchecken niet de naam van het abonnement staan. Je ziet altijd alleen “Reizen op Rekening Trein".


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • August 14, 2023

Hallo doornspijk3 en welkom bij de NS Community,

 

Zoals mrfreeze al aangaf kunnen er meerdere oorzaken zijn. Als je het zeker wilt weten kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het voor je uitzoeken.