beantwoord

daluren flex abonnement

  • 3 August 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Kan ik mijn daluren flex abonnement tijdelijk op pauze zetten. Ik reis maar enkele maanden per jaar. En nu betaal ik iedere maand € 5,60 terwijl ik het abonnement vanaf april niet meer heb gebruikt en pas in november weer ga gebruiken.

En als je later het abonnement weer wilt gebruiken zijn daar dan kosten aan verbonden?

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 August 2023, 18:44

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt het abonnement zelf wijzigen in NS Flex Basis (= NS Flex zonder abonnement). Dat doet u in Mijn NS (de website, niet de app). Hierna kunt u nog wel op rekening reizen, maar betaalt u altijd vol tarief.

Als u later weer een abonnement wil, dan kunt u dat opnieuw zelf regelen in Mijn NS. Er is dus niet zozeer sprake van tijdelijk pauzeren, maar van het stopzetten van het abonnement en later weer een abonnement nemen. Wijzigen of stopzetten van een abonnement kan op elk moment als u het minimaal een maand gehad hebt. Van NS Flex Basis naar een abonnement kan altijd, ook binnen een maand na stopzetten.

Wijzigingen binnen NS Flex zijn kosteloos.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt ieder Flex abonnement als je die minstens een maand hebt, wijzigen naar Flex Basis van €0 per maand. Dat wordt ook pauzeren genoemd. Flex Basis kun je daarna op ieder moment, ook eerder dan een maand, weer wijzigen naar een kortings of vrij abonnement. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden.

Reageer