beantwoord

Daluren Flex via website besteld (en betaald), maar zie het niet bij "Mijn produkten"

  • 11 April 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb net een Daluren Flex gekocht via de website. Met Ideal (Rabo) betaald, en inmiddels ook bij de Rabo afgeschreven. De NS pagina die na betaling verscheen bleef echter leeg. Er staat ook (nog?) niets bij mijn producten. Is dit normaal, is er iets misgegaan, of moet ik het product eerst op het station ophalen?

(Safari 16.1; macOS Big Sur)

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 April 2023, 13:42

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Als er nog geen NS Flex op uw kaart stond, dan moet u het inderdaad nog op uw kaart laden bij een kaartautomaat. Dat kan overigens pas vanaf de gekozen ingangsdatum. Pas op die dag zult u een mail krijgen dat dat kan. Tot die tijd zult u geen vermelding van het abonnement zien in Mijn NS.

Reageer