Skip to main content
Antwoord

Daluren Flex via website besteld (en betaald), maar zie het niet bij "Mijn produkten"

  • April 11, 2023
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Ik heb net een Daluren Flex gekocht via de website. Met Ideal (Rabo) betaald, en inmiddels ook bij de Rabo afgeschreven. De NS pagina die na betaling verscheen bleef echter leeg. Er staat ook (nog?) niets bij mijn producten. Is dit normaal, is er iets misgegaan, of moet ik het product eerst op het station ophalen?

(Safari 16.1; macOS Big Sur)

Beste antwoord door Tochjo

Als er nog geen NS Flex op uw kaart stond, dan moet u het inderdaad nog op uw kaart laden bij een kaartautomaat. Dat kan overigens pas vanaf de gekozen ingangsdatum. Pas op die dag zult u een mail krijgen dat dat kan. Tot die tijd zult u geen vermelding van het abonnement zien in Mijn NS.

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 11, 2023

Als er nog geen NS Flex op uw kaart stond, dan moet u het inderdaad nog op uw kaart laden bij een kaartautomaat. Dat kan overigens pas vanaf de gekozen ingangsdatum. Pas op die dag zult u een mail krijgen dat dat kan. Tot die tijd zult u geen vermelding van het abonnement zien in Mijn NS.