daluren om 11 uur/ mijn abonnement | NS Community
beantwoord

daluren om 11 uur/ mijn abonnement

  • 9 August 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Hoi

ik heb een daluren flex genomen voor 1 maand (proef) maar wordt dat mu ook door berekend? 40 % korting na 9 u.

ik zie het niet terug.

mvg

Lili Oud

icon

Beste antwoord door mrfreeze 9 August 2022, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi L. Oud,

Als het goed is, wordt dat inderdaad automatisch doorberekend, mits je abonnement geactiveerd is. Als je al Flex Basis had, hoef je daar niks voor te doen. Als je geen abonnement had en nog op saldo reisde, moet je de bestelling van het abonnement binnen een maand activeren bij een NS-automaat. Heb je dat ook gedaan?

Waar zie je het niet terug? Bij Flex krijg je één keer per maand een factuur, met daarop alle reizen die je gemaakt hebt met de bijbehorende kosten.

Badge +3

Plus dat die 40% korting alleen geldt voor treinen.

En je bij inchecken in de middagspits (ma-vr 16:00-18:30) geen korting krijgt, maar als je om 11:00 reist speelt dat natuurlijk niet.

Reputatie 7
Badge +3

Bij Flex krijg je bij inchecken op het schermpje van het paaltje of poortje alleen te zien dat je Reizen op rekening hebt, niet welk abonnnement en welke korting je krijgt. Misschien bedoel je dit? Op je kaart staat wel Flex maar niet welk Flex abonnement, in je MijnNS account kun je wel zien welk abonnement je hebt. Verder moet je wel als je van Reizen op saldo ben overgestapt naar Flex eerst Flex activeren bij een automaat (bestelling ophalen) om Flex op je kaart te zetten. 

Reageer