beantwoord

daluren vrij

  • 4 December 2023
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

ik heb sinds vandaag een daluren vrij abonnement, als ik incheck geven de poortjes reizen op rekening aan, ook al reis ik tijdens de daluren. klopt dit?

icon

Beste antwoord door Thom 4 December 2023, 10:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt, alle Flexabonnementen geven dit aan. Het wordt niet meer vermeld welk abonnement u heeft en let dus goed op wanneer u incheckt.

Als u in de daluren incheckt, krijgt u gewoon echt uw korting. U kunt dit zien in uw ‘Reishistorie’ op Mijn NS. Bedenk wel dat dit niet meteen is, het kan soms wel een paar dagen duren. Doorgaans is het met reizen van NS de volgende dag wel te zien.

Dat klopt, alle Flexabonnementen geven dit aan. Het wordt niet meer vermeld welk abonnement u heeft en let dus goed op wanneer u incheckt.

Als u in de daluren incheckt, krijgt u gewoon echt uw korting.

Met een daluren vrij abonnement hoor ik toch geen korting te krijgen maar onbeperkt te kunnen reizen in de daluren? Ik heb het abonnement dat €119,95 per maand kost. 

Reputatie 7
Badge +3

Dat klopt, alle Flexabonnementen geven dit aan. Het wordt niet meer vermeld welk abonnement u heeft en let dus goed op wanneer u incheckt.

Als u in de daluren incheckt, krijgt u gewoon echt uw korting.

Met een daluren vrij abonnement hoor ik toch geen korting te krijgen maar onbeperkt te kunnen reizen in de daluren? Ik heb het abonnement dat €119,95 per maand kost. 

Je krijgt 100% korting in de daluren.

Reputatie 7

@felineschoofs Op je komende Flex Dal Vrij maandafrekening is als je in hebt gecheckt in de daluren het betreffende traject te zien met daarachter 0.00 euro.

Mocht je met het abonnement toch eens in de spits inchecken, verschijnt de volle prijs van de rit op de rekening.

 

Reputatie 7
Badge +4

Het principe van Dalvrij is inderdaad dat u zonder verdere kosten reist, zolang u maar incheckt in de daluren. De korting is inderdaad, zoals @MoDe terecht opmerkt, 100 procent. Dat is natuurlijk hetzelfde als zonder verder kosten reizen, afgezien van de prijs van uw abonnement..

Mogelijk ten overvloede: Als u incheckt bij bijvoorbeeld NS en u moet in de spits omchecken naar Arriva dan is dit ook zonder verdere kosten, mits uw incheck bij Arriva in de spits snel plaatsvindt, in ieder geval binnen 35 minuten na de uitcheck bij NS. Zoek de grenzen niet op Dat is een groot voordeel in vergelijking met vroeger toen het abonnement nog op saldo was.

Ik ben zelf een zeer tevreden veelreiziger en Dalvrij-gebruiker. Het abonnement heeft een prima prijs/pretverhouding.

Reageer