Skip to main content

goedemorgen,

ik heb de volgende vraag.

U kunt zien dat er bij de datum staat "tot 28 december 2024" .  Dat wil toch zeggen:  28 december niet meer maar 27 december nog wel te gebruiken.

Ik was van plan om deze dag ( 27 december 2024) vandaag nog te gebruiken, maar deze vrij reizen dag is al verwijderd en er staat een nieuwe dag klaar van de nieuwe reeks.

Ik hoop dat u na het lezen van deze mail, deze vrij reizen dag weer wilt corrigeren en wil toevoegen aan de overige vrij reizen dagen.

Met vriendelijke groet,

Willem Versloot

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, wie weet zijn ze coulant. Ik ben echter niet in de positie u dat toe te zeggen. 030 7515155.

Bedenk dat dit een kanaal is van welwillende en behulpzamer medereizigers; het is hier geen postadres van Klantenservice,

Bekende situatie, en waarschijnlijk heeft u ook een e-mail gekregen dat de nieuwe Keuzedag alvast klaargezet is maar u kunt er pas vanaf 28 december mee reizen.

Dan mis je dus inderdaad een Keuzedag voor de 27e (die had je dan gisteren al moeten laden, bijv. bij een supermarkt). Een couponcode via de Klantenservice lijkt me wel terecht, en is volgens andere topics ook geen probleem.

Bedenk wel dat een couponcode een mooi gebaar is, maar het heeft andere voorwaarden dan een normale keuzedag. Het komt er op neer dat u zich tijdens de spits niet in de trein mag bevinden. Met een normale keuzedag mag u uw reis als u incheckt voor het begin van de spits, in die spits afmaken. Met een vervangende e-ticket dus niet.

Reageer