Skip to main content

Net een mooie brief van NS ontvangen over “De productvoorwaarden van uw abonnement zijn bijgewerkt..!"’

Fantastisch , bedankt en leuk/ nuttig om te weten.

Bijgevoegd “DE PRODUCTVOORWAARDEN” = 4 UITGEBREIDE A4 BLADZIJDEN MET KLEINE LETTERTJES.

WELLICHT DAT UW JURIDISCH GESCHOOLDE KLANTEN HIER MET PLEZIER NAAR UITZIEN , MAAR IK NIET ! KUNNEN JULLIE NIET WAT MEER SERVICE AAN DE KLANTEN BIEDEN?!?

Ik wil deze uitgebreide juridische ( CYA) beschrijving niet lezen. Het enige wat mij interesseert is:

  • Wat gaat er precies veranderen ?
  • Wat betekent dat voor de klanten; voor- en nadelen graag.
  • Een half A4 met weinig tekst voldoet hiervoor ( KISS = keep it simpel S)

groeten

 

Ronald

 

Als u even de moeite neemt om naar de laatste pagina te bladeren, dan vindt u onderaan een keurig overzichtje van de wijzigingen.


Tja, veel reiziger willen voorwaarden niet lezen en komen dan met hun klachten/vragen bij deze community terecht.

Schrijven met hoofdletters staat gelijk aan schreeuwen.

 


In de brief die ik ontving zat geen bijlage met veranderde productvoorwaarden.


In vervolg op mijn vorige vraag: Kennelijk zat er naast de brief een bijlage in. Die zat er bij mij niet in; kan die alsnog gestuurd worden. R.Willems, Zwolsestraat 11 F , Den Haag


In vervolg op mijn vorige vraag: Kennelijk zat er naast de brief een bijlage in. Die zat er bij mij niet in; kan die alsnog gestuurd worden.

Daarvoor zul je telefonisch, via X, Facebook of chat contact op moeten nemen met NS klantenservice. Wij kunnen dit bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet.

 


De nieuwe productvoorwaarden zijn hier te lezen.


De nieuwe productvoorwaarden zijn hier te lezen.

Daarin worden prijsverhogingen genoemd.


Onderaan bij de wijzigingen t.o.v. 1 januari 2023:

4.2 Het artikel voegde niks toe en is daarom verwijderd.

Niks? Dat is nogal informeel… Maak er ‘niets’ van, dat staat veel netter.


Reageer