Skip to main content

Ik woon in Den Haag en werk in Rotterdam. Hierbij reis ik elke dag heen en weer tussen Den Haag en station Schiedam Centrum. Afhankelijk van welke trein het beste aansluit, neem ik de trein vanuit Den Haag Centraal of Laan van NOI en neem ik op de terugreis de trein richting Den Haag Centraal of naar Laan van NOI. (2/3~ van mijn ritten gaan van en naar Laan van NOI).

Bij het traject-vrij abonnement tussen Laan van NOI en Schiedam Centrum, valt Den Haag Centraal binnen dat traject? en worden er dan geen extra kosten buiten het abonnement in rekening gebracht?

 

Als dat niet zo is, wat zou de beste abonnement optie voor mij zijn met de gedachte dat 2/3 van mijn ritten van en naar Laan van NOI gaan?

Ja, Den Haag Centraal valt binnen het traject Laan van NOI - Rotterdam (of Schiedam).

Dit weet ik uit eigen ervaring, aantal jaar een net iets ander traject gehad (De Vink - Delft), maar ook dit was een traject wat langs Den Haag Centraal ging en werden er geen extra kosten gerekend bij in of uitchecken op Den Haag Centraal. 


Perfect, bedankt!


Reageer